ES

ES

ES

ES

راهی برای لذت بردن از مطالعه...

کتابخوانی از جمله صفاتی است که بسیاری از ما علاقه داریم واجد آن باشیم، اما اکثر ما وقت و حوصله کافی را به خواندن کتاب اختصاص نمیدهیم. سعی کرده ایم با کمی مطالعه و جستجو، برخی از مهمترین نکات در مورد کتابخوانی را گردآوری کنیم.  


فروشگاه اینترنتی کتاب دی بوک فعالیت خود را از سال 1392 تحت عنوان فروشگاه کتاب ایران و به صورت عمده فروشی و ثبت سفارش تلفنی آغاز نمود. از سال 1397 تحت نظر گروه انتشارات فرا زبان و شرکت کاربینان فعالیت فروشگاهی خود را گسترش داد و هم اکنون سعی دارد در فهرست جامع ترین و کامل ترین فروشگاه های اینترنتی کتاب در ایران قرار گیرد. 


امروزه صرفه جویی در زمان و کنترل کاملا بهینه ی ان یکی از مهم ترین ابزار ها و پیش شرط موفقیت های کاری و اجتماعی می باشد این فروشگاه سعی نموده تا با فراهم نمودن کارآمد ترین و جدید ترین منابع و متد های آموزشی و دانشگاهی و ارایه ی کتاب های پر فروش گام مثبتی از لحاظ کیفی در مسیر خود بر دارد و با تسهیل شرایط خرید از جمله تخفیف های دوره ای این امکان را به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه ها به وجود آورده است.


وب سایت دی لینک با داشتن ضمانت تعویض و اصالت متن خاطر شما را از محصول خریداری شده راحت می کند. شهروندان تهرانی می توانند هزینه را به صورت نقدی بعد از تحویل بسته پرداخت کنند . همچنین دیگر متقاضیان در سراسر ایران نیز می توانند کتاب خود را سفارش و بسته را از طریق پست دریافت نمایند.


کتب با تخفیفات ویژه عرضه می شوند و حتی بعضی به صورت رایگان وتخفیف 100% در اختیار شما قرار دارند با بازدید از وب سایت دی بوک می توانید کتاب مورد علاقه ی خود را پیدا کنید کتاب های متنوع و مفید به وفور در انجا یافت می شود اگر دوستار کتاب های رمان هستید عناوین جدید و پر فروش را از ما بخواهید با مطالعه ی کتاب های زبان اصلی که در سایت قرار دارند می توانید زبان خارجی خود را ارتقا بخشید و بقیه دسته بندی ها را هم می توانید با رجوع به سایت مشاهده فرمایید.


رضایت شما آرزوی ماست با کتاب های این سایت علم خود را بالا ببرید و سرگرمی خوبی با خواندن داستان ها و رمان ها برای خود بدس آورید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.